درس رفتار مصرف کننده:


1.عناوین مختلف کتاب های رفتار مصرف کننده با نام مولف و مترجم
2. پنج مقاله مرتبط با رفتار مصرف کننده
3.بازاریابی علم است یا هنر
4.تعاریف بازاریابی از 1935 تا کنون به همراه منبع
5.منبع این جمله marketin is every thing
6.انواع عقل
7.انواع ده گانه محصول
8. event marketing چیست
9.تعریف کامل کاتلر از بازاریابی ( تعریف کلاسیک بازاریابی)
10. در خصوص ذاتی یا اکتسابی بودن نیاز تحقیق شود
11.تعریف نیاز-تفاوت کمبود ادراک شده و احساس شده در تعریف نیاز
12.انواع تیوری های نیاز
13.انواع تقاضا و مدیریت بازاریابی مرتبط با آن
14.انواع تعریف محصول و ابعاد یا مولفه های محصول( ابعاد 3 و 5 گانه)
15.با توجه به جمله every thing is product خودمان را به مثابه یک محصول تحلیل کنیم
16.تفاوت علو و دانش
17.در خصوص روی سیاه بازاریابی یا جنبه های ناشناخته بازاریابی ( dark side marketing) تحقیق شود
18.تفاوت market place ,mega market ، و meta market